vineri, 9 aprilie 2010

Timp de imprimavarare

Am disparut un timp, iertare celor ce promisesem ca fac cate ceva ori celor ce m-au cautat si nu m-au gasit pe blog.
Am avut nevoie de spatiu si de aer ca sa simt ca ma imprimavarez odata cu tot ce ma inconjoara. Am acumulat caldura, culoare si dragoste ca sa le pot pune in curand in margeluri.
Nu am stat aproape deloc in casa toata luna asta, am umblat, am cautat rozuri si pasteluri, pentru mine si pentru casa, mi-am vizitat prietenii. Si am facut margele pentru ei...





Am stat de vorba, am povestit, am alintat si am fost alintata...de soare, de primavara, de zambete...
Am invatat sa plimb noul membru al familiei si sa il inteleg. Se numeste Rose. Sau alternativ- mâţa (desi ea e bichon), capriţa, fetiţa..




A fost bine, mi-am incarcat bateriile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
http://2.bp.blogspot.com/_vrQYz3nL3KY/TDXLSZu9fCI/AAAAAAAADjQ/sOcxMdDvjhM/s400/IMG_1041.JPG