sâmbătă, 1 mai 2010

Bucurii de primavara

Andrei s-a gandit la o masina din sapun. si a si facut-o. el caroseria, tati rotile si perbrizul.
ne-am plimbat toti patru in parc, desi deja picura cand am iesit din casa.
m-am indragostit de un batran ce parea uitat pe o banca din alta epoca.
am mers pe bicicleta dupa 20 de ani! mi-a fost atat de frica! am sunat-o pe mama si i-am spus- "am mers, e adevarat, nu se uita!"
am cumparat un brat de liliac si l-am impartit prietenelor. m-a bucurat macar la fel de mult ca buchetul mare din carafa din livingul meu!
am trecut de la cizme direct la sandale.
avem bilete la Gottan Project!
am stat toti trei pe iarba in parc si am mancat covrigi.
Andrei a scris la scoala: "daca as prinde pestisorul de aur l-as ruga sa imi prelungeasca copilaria, ca sa ma pot bucura de ea mai mult".

Faceti asta! Faceti-va bucurii de primavara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
http://2.bp.blogspot.com/_vrQYz3nL3KY/TDXLSZu9fCI/AAAAAAAADjQ/sOcxMdDvjhM/s400/IMG_1041.JPG