joi, 31 decembrie 2009

Clatiteeee

Cu pretul unei bucatarii ca dupa bombardament, misiunea Clatite 30 Decembrie s-a incheiat cu bine.
Pentru ca au fost prea destule pentru pranz, am facut pentru seara clatite cu branza de vaci, mascarpone si vanilie la cuptor. Si pentru ca reteta a fost, vorba cuiva "din mintea mea", si pentru ca sotul meu manca azi noapte la ora unu a doua oara din ele, pe intuneric, m-am gandit sa v-o spun si voua.
Super simplu: 1)se amesteca branza de vaci cu mascarpone in proportie cam de 2:1, se adauga zahar si vanilie dupa gust si se mixeaza pana devine ca o crema. Conform retetelor traditionale cu branza de vaci, sigur ca puteti pune si un galbenus- doua. Eu nu am pus caci nu am avut (si m-am bucurat ca astfel nu mai am grija temperaturii ca oul sa nu se coaguleze in grauncioare in crema, pe timpul coacerii- ceea ce urasc!). Daca vi se pare prea consistenta crema, puteti pune putina frisca lichida. Eu am pus. 2)Umpleti clatitele.3) puneti putin unt in tava si asezati clatitele soldateste 4) turnati deasupra frisca lichida din belsug 5)dati la cuptor pana se rumenesc putin.
Cu drag, pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
http://2.bp.blogspot.com/_vrQYz3nL3KY/TDXLSZu9fCI/AAAAAAAADjQ/sOcxMdDvjhM/s400/IMG_1041.JPG