duminică, 6 decembrie 2009

Prima incercare- Modelaj

Azi a venit Mos Neculaie si ne-a adus (adica baiatului meu, Andrei, de 10 ani i-a adus -)) ceva tare dragut. De nuielusa am scapat amandoi!!!

Ne-a adus cateva pachetele de clay- polimer si accesorii de modelaj.
Drept pentru care ne-am apucat de joaca. Am inceput cu mici minuni pentru fetite, verisoarele lui Andrei deocamdata, caci nu stiam cum se va comporta exact clay-ul.
Ceea ce vedeti alaturi este prima noastra incercare. Nu e mare lucru, dar le-am facut cu bucuria unor copii, mai mici sau mai mari, care descopera ceva nou (nu degeaba Mosul vine doar la copii...)

Acadeaua, bradutul si cutia de cadouri sunt creatia lui Andrei. Cu putin ajutor, ce-i drept...

Dupa ce am modelat, le-am pus la cuptor (110 C - 30 minute). Apoi le-am incercat rezistenta, intai pe parchet, apoi pe gresie, ce-i drept, cu inima cat un purice. Dar au trecut testul ;-)

Cadoul lui Andrei:

Floarea pentru Mara:
Lollypop pentru Sofia:
Bradut pentru Anastasia: Si fluturele meu:
Vor mai veni si altele, facute mai in tihna si mai elborate... sper...
Posted by Picasa

Un comentariu:

 
http://2.bp.blogspot.com/_vrQYz3nL3KY/TDXLSZu9fCI/AAAAAAAADjQ/sOcxMdDvjhM/s400/IMG_1041.JPG