luni, 25 ianuarie 2010

Inapoi la natura...

Am avut chef sa lucrez cu pamant. De orice fel. Mai argilos, mai nisipos, mai cu pietris ori cu felurite minerale. Nici nu stiu de unde mi-a venit sa ma indrept spre pamantiu cand de luni intregi ma atrage negrul ca un magnet. Asa cum nu stiu ce cauta turcoaz in povestea asta. Asa mi-a venit...vineri...








Andrei s-a jucat cu culorile mele. Am furat doua felii din ce lucrase si am mesterit un fluture. Cam fragil...Cu drag, azi a zburat la Gilda....




Si un sirag de margele, mereu preferatele mele....



 Am facut ce am facut si pana la urma am facut petale..



O prietena mi-a spus sa va spun povestea florii de pe snur, facuta ultima. Am strans toate faramitele de pe masa intr-un ghemotoc. Mi-a placut, si din ghemotoc am facut o bila...mi-a placut, si am taiat-o in doua....si-apoi am facut o floare cu toate culorile de peste zi...pamantiu si portocaliu si turcoaz.



Cu drag, podoabele mele de pamant de vineri....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
http://2.bp.blogspot.com/_vrQYz3nL3KY/TDXLSZu9fCI/AAAAAAAADjQ/sOcxMdDvjhM/s400/IMG_1041.JPG