luni, 1 martie 2010

Margele de drag

Mi-am dat seama ca sufar enorm atunci cand nu am timp sa ma gandesc macar la margelele ce as vrea sa le fac. Asa am inteles ca ele au devenit, cumva, materializarea timpului petrecut cu cei dragi... Fie ca sunt langa mine, fie ca sunt departe, ca se entuziazmeaza cand le vad ori ma critica, ma sfatuiesc, ma ispitesc... fie ca sunt pentru cineva scump mie sau doar ma gandesc la oameni minunati cand le fac, asta sunt... Sunt timpul meu frumos cu oamenii frumosi din viata mea, stiuti sau nestiuti...

Intr-un final, joi, m-am scuturat, m-am adunat si au aparut...  Doua nopti de nesomn, de pace, de bucurie.









Sa aveti timp frumos!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
http://2.bp.blogspot.com/_vrQYz3nL3KY/TDXLSZu9fCI/AAAAAAAADjQ/sOcxMdDvjhM/s400/IMG_1041.JPG