luni, 1 martie 2010

Targ de Ziua Mamei

S-au ambitionat, s-au mobilizat, si-au pus mintea si manutele si sufletul la treaba si au pus la cale - "Targ de ziua mamei, Clasa IIIB"".
Au facut afise si au lucrat ca niste oameni mari. Targ facut de ei, pentru ei!
Fetitele au cusut, au impletit. Baietii au mesterit clay Fimo si IClay.

Puiul meu a modelat asa cum s-a priceput mai bine, cu multa pasiune si multa responsabilitate...

Geometrii

Ghiocei...


Am dat si eu o mana de ajutor, sa aiba spor. Martisoare dulci, pentru pui de om dulci


Am facut apoi, minunatelor fetite harnce, cu ochi si suflete mari, cate un martisor la fiecare...
Poftiti la targ! 1-5 Martie, in sala mare a scolii, in fiecare pauza!

P.S. Ca sa fie cu veselie, am facut in final si doua martisoare-glumita. Flori din tricoul de scolar, in dar doamnelor de la catedra. Sa mai fie si ele scolarite, macar o zi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
http://2.bp.blogspot.com/_vrQYz3nL3KY/TDXLSZu9fCI/AAAAAAAADjQ/sOcxMdDvjhM/s400/IMG_1041.JPG