miercuri, 22 septembrie 2010

Punct. Si de la capat.

Ce mecanisme ascunse are mintea omului? Ce tertipuri pune in aplicare pentru a ne proteja de ce nu vrem sa acceptam?

Am venit de o luna de pe drumuri, Andrei a inceput scoala, eu am terminat curatenia de toamna, dar abia azi, ceva a facut click in mintea mea- s-a terminat vacanta! S-a terminat vara!
Ma intinsesem langa Andrei de noapte buna, si nu stiu cum, deodata, mi-a venit gandul asta in minte- s-a terminat vara! Am inteles deodata ca nu mai astept nimic de la ea! O trezire ca dintr-un vis in care plangeam clipele trecute....Un moment, o elibeare de nostalgii...

Si brusc mi s-a facut dor de blog, de margele si de lucrururi le mele dragi.
Va fi o toamna bogata, cu drumuri si margele frumoase, voi scrie in curand despre asta...

Pana atunci, un dar din darul unei clipe de vacanta,

flori din ramasite de vara,



si flori de inceput de toamna, din dantela din podul bunicii

Punct. Si de la capat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
http://2.bp.blogspot.com/_vrQYz3nL3KY/TDXLSZu9fCI/AAAAAAAADjQ/sOcxMdDvjhM/s400/IMG_1041.JPG