marți, 9 februarie 2010

Margele pentru Carina

Margelele aceastea sunt primele dintr-o serie mai mare pe care am sa v-o arat zilele urmatoare. Sunt plecate la sedinta foto acum :-)
Am fost la munte o saptamana. Baietii si-au luat cu ei schiurile, claparii, betele, casca... si au schiat. Eu mi-am luat cu mine cuptorul electric, clay-ul, lamele, placa de sticla... si am facut margele.
Pe seara ne adunam, inotam impreuna, beam un pahar de ceva bun. Eu ii ascultam cum povestesc nebuniile de pe partie, ei imi admirau nebuniile colorate de peste zi. Cu multa bucurie...
Margelele de mai jos sunt pentru Carina. Carina e o fetita de 4 ani, bruneta, fina ca o printesa, indragostita de margele. Si suparata ca si le-a uitat acasa in Romania. I le-am facut mov, caci iubeste movul. Si i le-am oferit in schimbul promisiunii ca va manca tot la masa.

Cu drag, pentru Carina...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
http://2.bp.blogspot.com/_vrQYz3nL3KY/TDXLSZu9fCI/AAAAAAAADjQ/sOcxMdDvjhM/s400/IMG_1041.JPG