miercuri, 10 februarie 2010

Margelele mele dintre nametii din munti!

Si au venit frumoasele de la sedinta foto.... Multumiri din stuflet lui Florin si Dynaphos!


Am continuat cu ciucuri, caci mi-a fost drag ce facusem cu zile in urma...
Aici, mai jos, o inspiratie in maro si negru. Lui Andrei i-au placut florile de pe cuvertura din camera. Le-am furat si le-am pus pe un sirag, sa-i fac o bucurie....


Dar ne-am intors la culorile iernii... 




Si-apoi am tras putin cu coada ochiului spre primavara....

 


 




Mie insa, mi-au placut canapele de la piscina. Le-am luat florile cu privirea si le-am asezat pe margelele mele.
Ciocolata cu serbet de curacao....

Margelele mele dragi de la fereastra dintre nameti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
http://2.bp.blogspot.com/_vrQYz3nL3KY/TDXLSZu9fCI/AAAAAAAADjQ/sOcxMdDvjhM/s400/IMG_1041.JPG