joi, 28 octombrie 2010

Madrid, partea a doua (despre margele )

Am facut margele, timp de 3 zile, fiecare dupa stiinta si intentia lui. A fost absolut minunat, dar aici nu ma gandesc sa vorbesc despre tehnica si lucrari ci despre oamenii speciali din spatele lor.
(proiectul Christine Dumont)

Temele au fost deosebit de interesante, dar timpul nu destul.
Eu am preferat sa lucrez mai putin si sa ma uit atent cum lucreaza "Doamnele" modelajului, sa vorbim, sa impartasim experiente, si nu in cele din urma sa fiu mama micului creator mult prea patruns de misiunea lui acolo. Astfel incat, la finalul celor 6 workshopuri de cate 4 ore, eu nu am avut nicio lucrare a mea finalizata. Andrei insa, da.
(proiectul Donna Kato)
(cu Leslie Blackford)
Seara de petecere a fost extraordinara, "hot", asa cum ii sta bine unei petreceri in Madrid. Momentul schimbului de inch a fost absolut delicios- m-am intors acasa cu aptroape 100 de bucatele, fiecare cu povestea ei. Poate voi avea vredata inspiratia sa le prind pe toate intr-o poveste.
(schimbul de inch)

Am invatat o multime de mici trucuri, care in cele din urma fac diferenta intre un produs de targ si unul de expozitie.

Am aflat ca ceea ce am facut pana cum nu imi mai e suficient, ceea ce nu e usor caci drumul nou inca nu il stiu, dar e bine caci va fi un drum nou, si nu poate fi decat inainte.
Am cunoscut oameni minunati, incredibil de deschisi la a impartasi din experienta lor de zeci de ani si am legat prietenii la care nu as fi sperat.
(cu Donna Kato)
(cu Christine Dumont)
Si, nu in cele din urma, am aflat cum imi doresc sa arat la 70 de ani. Asa ca mi-am facut un calcul simplu: daca timp de 9 luni cat mi-am purtat copilul in burta, m-am gandit continuu cum vreau sa fie, cum vreau sa rada dimineata, si am primit tot ce mi-am dorit si mult mai mult, oare daca ma gandesc de acum cum vreau sa arat la "batranete", nu mi se va implini? Eu cred ca da... Ma voi gandi cat pot de des la zambetul din privirea noii mele prietene, Darleen.
(cu Darleen)
Toate gandurile mele bune, pentru oamenii extraordinari cu care mi-am impartit timpul acolo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
http://2.bp.blogspot.com/_vrQYz3nL3KY/TDXLSZu9fCI/AAAAAAAADjQ/sOcxMdDvjhM/s400/IMG_1041.JPG