duminică, 17 octombrie 2010

Madrid, prima parte (despre Madrid)

Ca sa respectam cronologia, mi-am impartit gandurile in doua- intai despre Madrid apoi, firesc, despre margele.

"Despre Madrid" va fi de fapt despre indragostelile cu care am plecat de acolo, despre lucrurile care m-au impresionat atat de placut incat inca imi mai simt sufletul bucurat de ele.

M-am indragostit iremediabil de superbele evantaie, pentru care am facut o adevarata pasiune. Mi s-au parut expresia cea mai rafinata a feminitatii si elegantei! Am revenit obsedant in magazine doar sa ma mai bucur putin deschizandu-le, privindu-le...Am stat de vorba cu vanzatorii, am aflat despre materiale, despre ornamente.
Cu greu am ales doua, unul pentru mine, altul pentru mama....


M-am indragostit apoi de toate femeile madrilene trecute de 40 de ani. Am plecat spre Madrid cu gandul poznas cati barbati frumosi voi vedea. I-am vazut, e adevarat, sunt frumosi. Dar m-am indragostit de femeile lor mature. Nicaieri nu am vazut mai multe femei dichisite la un loc! De cele mai multe ori minione, de o frumusete aparte, departe de canoanele adevarate ale frumusetii, cu parul si machiajul absolut perfecte fara insa sa dea impresia ca e prea mult, ca deranjeaza. Bun gust si chic desavarsite!

Natural a venit parca, dragostea de limba lor nu cantata, asa cum as fi crezut, deseori surprinzator de rastita, dar absolut minunata!
Si in final m-am indragostit de jambonul spaniol si de specialele "tapas", de cultul cafeteriei, al barului de zi si al vietii de noapte.
Ceva ce nu mi-a placut? Fumul de tigara din toate localurile si mai ales enorm de multele femei tinere fumand, oricand, oriunde, extrem de des pe strada, respingatoare imagine. M-a contrariat si m-a intristat.

Dincolo de toate, am lasat in urma un oras special, cu arhitectura superba si oameni frumosi. Un timp minunat, pentru care multumesc din suflet!
In final, doua imagini din doua clipe dragi, in loc de concluzie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
http://2.bp.blogspot.com/_vrQYz3nL3KY/TDXLSZu9fCI/AAAAAAAADjQ/sOcxMdDvjhM/s400/IMG_1041.JPG